Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:01:23 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
<c0tu6l$174k$1_at_news2.ipartners.pl>

> ales sie dopial ... moze masz jakies dowody ? u mnie jest 4Mbps ... i jakos
> leci sobie teraz 45KB/s ... za 49zl/m-c ... kurde .. no tragedia ;)

Aż chciałem sprawdzić ofertą z Sosnowca.

Ale... nawet oferty "Sieci osiedlowe" nie poznałem.
Wasza strona osiągnęła mistrzostwo świata. Nie działa pod Operą, Mozillą
oraz po IE 6.
Paweł Czepiel wziąłby się do roboty.

P.s.
Wierzę jednak, że wasze osiedlówki działają lepiej, niż firmowa strona WWW.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,