Re: .edu.pl dla mas?

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 17:29:34 MET

On Tue, 17 Feb 2004 16:56:54 +0100, Olek
<olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Obywatel cwaniakuje na własną ręke, na własną odpowiedzialność, za
>własne pieniądze. Natomiast wspomniane instutucje robią to za nasze
>podatki, wykorzystując aparat utrzymywany w innych celach niż zabawa w
>ciuciubabkę, na luzie bo urzędnik w RP niczym własnym nie ryzykuje.
Nie jest jedyny ktory tak robi.
Jakies 4 lata temu mialem takiego ciekawego klienta.
Na dzien dobry chcial cos 30 domen podczepic. OK. Zgodzilem sie...
Mialo byc pelno roznych portali, a skonczylo sie na glupawej stronce
gdzie byl znaczek "under construction". I tak to trwalo az mu ta pasja
nie minela. Wszystkie domeny byly na osobe prywatna.
Widac gosc mial za duzo pieniedzy i nie mial z nimi co zrobic.
Po jakis 2 latach entuzjazm mu minal. Miedzyczasie czesc nask
wykasowal (tak o jakos... nagle z dnia nadzien zniknela delegacja
domeny). Klient dzwonil, ale sie nie dowiedzial o co chodzilo.
Stalo sie tez tak, ze niektore domeny UM mu zabral (jako zastrzezone
nazwy)

>I to Ci się podoba? Bo mi nie.
To jego pieniadze co mu bronisz. Skoro chce placic co rok jakas kase
zeby miec ta swiadomosc ze "domena jest moja" to jego sprawa... nie
bron mu tego. Lepiej zeby tak marnowal pieniadze a nie na "inne" cele.

--
Wiesiek