Re: TPNET - POL34

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 11:48:23 MET

> Nie wiem. Obie strony prowadza negocjacje. Jaka jest prawda wiedza tylko oni.
> IMHO to uczciwie by bylo jakby POL34 tez dalo bezplatny peering dla akademickiej
> czesci TP (ktorej nie ma), a platny dla komercyjnej TP. Wtedy byloby
> uczciwie. :)

Internet akademicki w TP bedzie wktrotce. W projekcie nowego prawa
telekomuniacyjnego jest zapis o obowiazku dostarczania szerokopasmowego
internetu szkolom, bibliotekom i uczelniom przez operatora dominujacego.
Operator dominujacy otrzymywal bedzie za to dofinansowanie pochodzace ze
srodkow innych operatorow. Dla zainteresowanych polecam art 77.2.3 oraz
89,90,91 projektu nowego prawa.