Re: TPNET - POL34

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 00:14:13 MET

> Musi istnieć na tepsę jakiś bat by nie wykańczali innych (zdzierali kasę
> za wygórowane stawki).

Musi byc jakis bat na Microsoft, musi byc jakis bat na IBM, musi byc jakis
bat na Intela, musi byc jakis bat na Oracla, musi byc jakis bat na tego
cholernego Juzka, ktory ma 10x wiecej swin ode mnie i sprzedaje je taniej,
wiec nikt ode mnie nie chce kupowac. choc moje swinie kwicza rownie dobrze

Domagam sie powolania regulatora! :)

k.

PS. Cholera.. zapomnialem ze zyje w socjalistycznym kraju, i moje swinie
juz sa wyregulowane, wiec placze bez sensu :/