Re: TPNET - POL34

Autor: Marek (mdestusun_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 13:25:17 MET

Uzytkownik "Bootmaker" <bootmaker_at_delete.it> napisal w wiadomosci
> [...]
UOKiK i
> Wszystko sie zgadza, ale niech mi ktos przypomni ile kar nalozono a ile
> zaplacila TPSA za praktyki monopolistyczne?

Nalozono wiele. Dotychczas chyba nie zaplacila zadnej. Ale to nie znaczy, ze
ten mechanizm zupelnie nie dziala - patrz np. utrzymywanie cen ISDN dla
dotychczasowych abonentów, mozliwosc korzystania z NDS (popularnie prefiks)
dla abonentów planu socjalnego (fakt - przyklady NTG) i troche innych
drobnostek (ostatnia sprawa to 0700 - bardzo obiecujaca, choc na skutki
decyzji trzeba poczekac). Moim zdaniem - nie lamentowac tylko dzialac (to
uwaga dla prawników POL..., którzy powinni zabrac sie ostro do roboty - jest
pole do popisu).

--
Pozdrawiam,
Marek