Re: TPNET - POL34

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 21:24:18 MET

Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> wrote in

> Maćku, po informatyku z Twoim stażem można chyba oczekiwać nieco więcej?

pewnie masz racje. ale siec mi dzialala dobrze od kilku lat, bank mi dzialal
dobrze od dwoch lat, nagle jednego dnia bank przestaje dzialac i czytam, ze
panowie operatorzy poszli na szabelki... skojarzylem wydarzenia; a mam czym
innym sie zajmowac w robocie, a nie taka glupota, dlaczego nie mozna wykonac
przelewu, bo cos tam nie dziala.

odpialem siec akademicka, zadzwonilem na 0w202122 i bank hula az milo. czyli
przez siec akademicka nie dziala, a przez TPNET dziala.

a skadinad sie dowiedzialem, ze jest problem komunikacyjny pomiedzy AS24756 a
AS8508. trwa juz dwie doby. to tak ma byc? po prostu sie NIE NADAJE, i
tyle...

Maciek