Re: TPNET - POL34

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:57:19 MET

On 15 Feb 2004 10:34:19 GMT, Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> wrote:

>wlasnie wykrylem, ze z powodu dzialania podjetego przez operatora sieci
>akademickiej nie moge uzywac e-banku Lukasa w sieci TPNET - nie dosc, ze
>rozlaczyli polaczenia krajowe, to na dodatek albo zle poskladali
>miedzynarodowe, albo jeszcze zalozyli jakies blokady - sam nie wiem, wiem
>tylko, ze nie dziala.

Nie wiesz, co nie działa, ale a priori zakładasz, że problem leży po stronie
"operatora sieci akademickiej"? Maćku, po informatyku z Twoim stażem można chyba
oczekiwać nieco więcej?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O