Re: TPNET - POL34

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_pm.waw.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 17:42:06 MET

"Marek" <mdestusun_at_o2.pl> writes:

> Jesli celowo degraduje czesc ruchu, to trzeba niezwlocznie pisac do UOKiK i
> URTiP. Swoja droga podstawy sa.

I to razace.

> Nawet jesli zalozymy, ze caly ruch z POL34
> jest komercyjny, to sytuacja, w której TP zada od POL34 stawek razaco
> wyzszych niz cena jaka POL34 placi za tranzyt firmom zagranicznym (warto
> sprawdzic, czy cena, która chce uzyskac TP nie jest czasami wyzsza niz suma
> oplat POL34 oraz TP za tranzyt!) wyglada na wykorzystywanie pozycji
> dominujacej i praktyki monopolistyczne.

To jest male piwo. O ile wiem POL34 nie jest w tym sensie klientem
TPSA, wobec czego stawki nie maja az takiego znaczenia, jak fakt, ze
TPSA ogranicza swoim klientom (nie POL34) dostep do czesci sieci
swiatowej (ktora niewatpliwie jest POL34) - i wlasnie to jest karygodne
wykorzystywanie swojej pozycji (niewazne czy dominujacej) w celu
niszczenia konkurencji.

--
Krzysztof Halasa, B*FH