Re: TPNET - POL34

Autor: lukie+news_at_pisz.do.mnie.na.berdyczow.org
Data: Sun 15 Feb 2004 - 12:43:39 MET

Przemyslaw Frasunek <venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl> writes:

> Dziwne, bo Lukas ma tez lacze do Energisa. Czemu w takim razie POL34
> preferuje trase przez TPNET? :)

Co ciekawsze, nie preferuje... chyba że bardzo szybko zmieniło, między
testami wykonanymi, jak wierzę, przez Maćka, a dowodzącymi że tak robi,
a chwilą, kiedy - ca. godzinę temu - przeczytałem jego tekst. Pozostaje
przyjąć, że to nie o tego Lukasa (oficjalne WWW, oficjalny serwis
transakcyjny) chodzi.

--
(-) Łukasz Grochal                            lukie [at] berdyczow.org
                                                  (for PGP key visit:)