Re: TPNET - POL34

Autor: Bootmaker (bootmaker_at_delete.it)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 10:10:13 MET

On 2/13/2004 7:12 PM, Tomasz Paszkowski wrote:
> Z adresow komercyjnych MANow ciagna bo na tych adresach stoją/stały
> zasoby, które na tym zarabiały vide: o2.pl,tlen.pl,allegro.pl i wiele
> wiele innych. A stały na tcyh adresach dlatego, że nikt w polsce nie
> był w stanie sprzedać 100Mb/s po takiej zaniżonej cenie jak MANy.

Na jednej :-) ze stron www widnieje taki oto tekst:

"Zamierzamy zupełnie zaskoczyć - mamy przyjemność zaprosić Państwa do
wspólnego wejścia w fantastyczny świat przyszłości: Internetu, miejskiej
sieci komputerowej i techniki cyfrowej.
X jest miastem wyjątkowym, a o jego sile decydują mieszkańcy. Dlatego
staramy się, aby nasze propozycje również były wyjątkowe.
Chcielibyśmy, by nasza obecność pomogła Państwu w realizacji marzeń.
Cieszymy się, że możemy wspólnie wybrać się w nowoczesny świat - i
liczymy na ciepłe przyjęcie."

Skoro wszystkie koszty operatora, przekaldaja sie na jego klientow, to
wydaje mi sie ze albo owe "spelnienie marzen" zrealizowane bedzie przez
obnizenie tych kosztow i szeroki dostep do internetu... albo internet
dla wielu pozostanie nadal w sferze marzen.
Monopole zdecydowanie wplywaja na wzrost... liczby tych ktorzy moga
jedynie pomarzyc.

T.