Re: .edu.pl dla mas?

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Fri 13 Feb 2004 - 09:15:46 MET

>Artur ma wiele domen z www na poczatku :)) to moze i ta tez ma.

Nie, tej nie mam; moje pochodza z krotkiego okresu na poczatku 1998 roku,
kiedy bylo mozna rejestrowac wszystko, potem ktos stwierdzil, ze lepiej
przejsc na reczne sterowanie (przed chwilowa wolnoscia NASK oczywiscie
zarejetrowal dla siebie co ciekawsze domeny - sex.pl - zeby chronic
uczucia, real-estate.pl - zeby chronic obcojezycznych
wlascicieli nieruchomosci, targi.pl - zeby chronic bazarki,
media.pl - zeby chronic Roberta Kwiatkowskiego ;-), itd.
Regulaminy NASKu byly rozne, moim zdaniem najfajniejszy byl z 1997 kiedy
to trzeba bylo przedstawic NASKowi rachunki swiadczace o posiadaniu co
najmniej trzech stalych lacz do internetu, zeby zarejestrowac domene w
.pl (najlepiej lacza od nich - mniej papierkow :-)))).
Wczesniej NASK rejestrowal wszystko np. gazeta.pl, rzeczpospolita.pl.

>Artur ma wiele domen z www na poczatku :)) to moze i ta tez ma.

Jeszcze to: Artur wolalby miec media.pl niz www.media.pl; gdyby NASK nie
zarejestrowal sobie (oczywisci z troski o zycie poczete) mnostwa fajnych
domen, to do zarejestrowanie byloby tylko www.pl, o ktore nie mial bym
pretensji gdyby je utrzymywali zamiast polska.pl, o ktorej w biuletynach
propagandowych NASK napisali, ze maja do niej prawo (ciekawe dlaczego tak
napisali, skoro o pochodzeniu tego prawa nawet sie nie zajakneli?).

ps.

Wypowiedz pracownika NASK:
- Pani prawnik kazala powiedziec, ze jej nie ma.