Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Marcin Kapski (admin_at_bbi.plNOSPAM)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 13:56:05 MET

Ty człowieku nie wiesz o czym piszesz.
"Istnieje cos takiego jak wypowiedzenie dzierżawy domeny.."
Tylko ze to jest poprostu wbrew jakimkolwiek zasadom i prawom wolnej
konkurencji.
Bo dobrą opinię o firmie tak jak i o serwisie internetowym buduje się
latami, a traci w jeden dzień.
A nask ma tą władzę prawną, zeby mnie pozbawić czegoś nad czym pracowałem np
2 lata, co ma swoją renomę i swoich klientów oraz potencjalnych klientów.
A on potrafi mi wyłączyć to wszystko w każdej chwili.

NASK to taki sam twór w naszym kraju jak spółdzielnie mieszkaniowe... niby
masz mieszkanie ale go nie masz, niby możesz nim dysponować, ale własciwie
nie mozesz, wciąż isnieje prawo ktore moze ci mieszkanie poprostu odebrać...
tak samo jest z NASK, ktory rejestruje sobie (przywłaszcza z chęci czerpania
korzysci majątkowych) poczytne domeny np sklep.pl czy inne. Na jakiej
podstawie? ANI nask ani nikt inny nie potrafi podać aktu prawnego.

Domena to jak wizytówka, ma swoją komercyjną wartość, a nask najbardziej
interesujące już ma , za darmo, zgodnie z prawem...