Re: Co wy na to? [OT?]

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 23:10:16 MET

Dnia 2004-02-01 23:57, Rafał Doroszkiewicz napisal(a):

[...]

> Masz rację. Jednak zdarza się jeszcze słyszeć słowo "bezinteresowność" i
> myślę, że w tym kierunku należy szukać rozwiązania tego problemu.
>
> Nie - "ja mogę, więc zrobię albo oleję" (typ prezesa TPSA), czy - "mi
> przeszkadza - to sobie życie ułatwię" (ja;->), ale - jest tylu biednych,
> to może pomogę(no kto?)? ;-)

Obowiązek pomocy ubogim realizuję przez zrzutkę na piwo dla miejscowego
menela ;-)

Hmm, a może ISOC-PL by się rzucił na takie zadanie? W gruncie rzeczy to
jestem za leniwy, ale może jakby ktoś zaczął to bym pomógł.

> [cut'cik]
>
> Przyznam rację, aczkolwiek nie tak do końca, bo jednak skutki
> szalejących wirusów to także problem tych, którzy dają dostęp. Chcąc
> utrzymać swoją sieć w należytym porządku, wypadałoby, aby zależało im na
> "bezpiecznych użytkownikach".

Nie w tych warunkach jakie mamy obecnie. TPSA się nie boi, bo konkurencję ma
mizerną i typowy użytkownik nie ma gdzie iść - więc musi znosić codzienne
skanowanie, czkawkę po robalach itp radości. A jak mu nie działa, to zawsze
można polecić dezinfolinii, żeby mu nagadała bzdur.

Dream on... :-(

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,