Re: Co wy na to?

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 09:26:26 MET

> Protestuję, mój Mutt pod Linuxem na to smętnym kalafiorem -)

Twierdzisz ze nie da sie napisac wirusa ktory wyciagnie ksiezke adresowa
z mutta czy pine ?

> Wystarczy zmienić system operacyjny -)

Na Linuxa co :)) jesli uzytkownik bedzie rownie bezmyslnie klikal w
zalaczniki to
system operacyjny nic ci nie da jesli idzie o rozpowszechnianie.
Poprostu otworzy sie program unixowy ktory wyciegnie ksiazke z pine i wysle
poczte.
Do tego wystarcza prawa uzytkownika

Pozdrawiam