Re: Co wy na to? [OT?]

Autor: Rafał Doroszkiewicz (bezspamu_at_vast.net.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 00:32:07 MET

Użytkownik Adam Paluch napisał:

> ten wydawaloby mi sie ze tak, bo mial pretensje ze wystepuja straty w
> "pingu" do jakiegos tam serwera

O "pingu" można przeczytać z byle gazety, słowa, o których wcześniej
pisałem są nieco cięższe dla zwykłego człowieka nie mającego do tej pory
nic wspólnego z Internetem, sieciami i wymianą danych.

> o to ze w/g niego olalem go i do tego jeszcze go oklamywalem ...

O niezrozumienie bardzo łatwo, wciąż nie wiem, o co Ciebie pytał, więc
nie potrafię komentować powyższego, tak jak zapewne user plotł piąte
przez dziesiąte, a Ty mu o jakichś "pakietach" "słiczach" i
"połączeniach", a jego znajomy wiedział lepiej, co to "słicz" i dlatego
wyszło jak wyszło. ;-)

> ta skrajnosc wystapila u mnie niejednokrotnie

[cut]

> Przed rozmowa przyblokowalem klienta tak ze mial wyswietlana stronke z
> opisem co ten wirus robi i jak mozna go usunac i skad sciagnac
stosowna late
> i jak mozna sie skontaktowac jakby mial z tym problem ...

W takim razie, ciężko to przyznać, ale MSZ to kwestia inteligencji
człowieka, a nie jego świadomości o zagrożeniu.

> z tym sie zgadzam jednak niewiem czemu obecne pokolenie (i nie tylko) po
> prostu nie potrafi ani czytac (a tym bardziej ze zrozumieniem) ani nie
> potrafi doszukac sie stosownych informacji (hint: ilosc banalnych
pytan na
> newsach, ilosc NTG, ilosc "zmien kodowanie !" etc.

Co do czytania, w porzadku, natomiast jeżeli chodzi o doszukiwanie się
informacji - dlaczego wymagac tego od kogoś, kto nie był w pierwszej
kolejności tego nauczony (człowiek nieuświadomiony).

> dodatkowo wiekszosc nie potrafi zniesc ze admin nie jest od utrudniania
> zycia, nie jest wrogiem, wie wiecej

Myślę, że powoli wpędzasz się w kompleksy. ;-)

Pozdr,

--
Rafał Doroszkiewicz
rafal(at)vast.net.pl