Re: Co wy na to?

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 15:54:38 MET

Dnia 2004-01-31 13:21, Andrzej P. Wozniak napisal(a):

> Osoba podpisana jako MSZ <msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl> w artykule

> I The Baty też.
> I wszystkie przeglądarki www i edytory tekstowe.

I Windows razem z Gatesem, co sobie będziemy żałować.

[...]

> Potem przyjdzie kolej na następne programy, a później skasujemy też
> Google, Niusy Onetu i dostęp z Gazety zamiast tłuc luserów po łapach za
> klikanie, na co popadnie.

Jak im skasujemy OE i IE, ich klikanie będzie miało znacznie słabsze efekty.

A usenet możemy zostawić, jakoś nie widziałem (przynajmniej ostatnio)
robactwa, które by się tamtędy roznosiło.

Tak bardziej na poważnie, to może providerzy powinni dołaczać do
sprzedawanych usług (szczególnie DSL) jakiegoś antywirusa? W hurcie mogliby
kupić za grosze (które i tak by klient zapłacił).

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,