Re: Co wy na to?

Autor: januszek (januszek_at_polska.irc.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 06:48:47 MET

MSZ napisał(a):

> Mam nadzieję, że tyle ile trzeba, tzn wszystkie rozsyłające syfa. Najwyższy
> czas uświadomić luserstwu, że podłączanie do sieci niezbaezpieczonego
> komputera kończy się nieprzyjemnościami.

Zabezpieczyć się przed wszystkim nie można. A jeżeli chodzi o uświadamianie
to wołałbym, żeby ktoś wytlumaczył adminom konfigurującym serwery
pocztowe, że odbijanie listów z wykrytym wirusem na adres jaki znajduje
się w polu from nie tylko nie jest dobrym rozwiązaniem ale jest wrecz
pomocą w rozpowszechnianiu tego syfu.

januszek