Re: TPNET <> Supermedia

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_a.ns.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 19:59:44 MET

Denken <denken_at_idg.com.pl> wrote:

> Hmm Z Crowley'a ani z ATMAN nie widac, z tego co sie orientuje
> calkowicie znikneli z sieci -
Zgadza się:

r1> sh ip bgp re _9085$
(pusto)

> podobno jakas awaria na Pieknej
Hm. No nie wiem. Jakoś sobie nie mogę wyobrazić że awaria w jednym
budynku powoduje kompletne zniknięcie danego AS'a z Internetu.
Rozumiem że może nie działac www, poczta, MX'y ale chyba nie mają
wszystkich routerów zlokalizowanych w jednym miejscu?

> BOK Supermedia podawal czas usuniecia awarii w przedziale 24h-72h....
?! 24h? O ja.....

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--