Re: odpowiedzialnoœć ISP z tytułu prawdo

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 18:17:02 MET

On Thu, 29 Jan 2004, Wiesiek wrote:

> Ale co ci to da ???
> tutaj chodzi o to, ze ktos od producenta siedzi na p2p i wyszukuje
> coby tu bylo lepszej jakosci oraz licencjonowane przez owego
> producenta. Znajdzie? to wysyla raport danemu ISP.

Wybacz, jeśli ten ktoś nie jest z Polski, to raczej mała szansa,
by umiał odpowiedzieć na jakieś finezyjne ;) pytanie, a zatem
nie uzyskałby wykazu udostępnionych przez danego użytkownika
zasobów. I po sprawie.
Poza tym, według Ciebie ktoś tam siedzi i klika w tych P2P i szuka
_ręcznie_?..

> P.S.
> Dostaje jeszcze inne abusy z gatunku "ciekawe". Sa amatorzy ktorzy
> ucza sie jak wytropic adres IP - do kogo nalezy. Potem wysylaja bez
> zadnego opisu/podpisu to co w moim przypadku RIPE pokaze jako abuse...
> Ani nie jest napisane co ktos zrobi, ofc nie ma nigdy odpowiedzi na
> takie cosik.

Tia, do mnie kiedyś zadzwonił człowiek i tak ni w 5, ni w 10 mówi,
żebym oddał mu jego dane, po czym przeszedł do straszenia policją.
Rozumiesz? No ja też nie. Poprosiłem o adres IP hosta, z którego
rzekomo ktoś mu coś na FTP-ie skasował oraz o dokładne dane typu
porty, godzina itd., oraz jego logi (w końcu skądś powziął swoje
podejrzenia), bo miałem poważne wątpliwości, czy umie je czytać ze
zrozumieniem, skoro utożsama admin-c z końcowym użytownikiem danego
(znaczy nie danego, bo go nie podał) adresu IP.
No i kontakt z tym smutnym panem się urwał, jedyne co umiał podać,
to swoje własne IP.

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/