Sprawność łącza internetowego

Autor: Maciej Konaszczuk (maceta_at_provector.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 19:00:01 MET

HI

Mam do was pytanie w jaki sposób określić sprawność łącza stałego.
Mam możliwość podpisania umowy z operatorem, który daje
IMHO dość dobrą cene za łącze 2Mbps ale umowa ma być na
12 miesięcy a jak zerwe wczssniej to i tak w tym okresie mam
zapłacić różnice w kwocie jako kare do 12 miesęcy.

Czyli tak czy siak płace za 12 miesiecy.
Jedynym kryterium, dzięki któremu mogę
wypowiedzieć łącze to niestełnienie warunków
sprawności łącza, ktore to sam mam określić
i im podesłąć do akceptacji.

Jakie są wasze sugesie, w jaki sposób określić
sprawność i jakość pracy łącza tak abym nie był robiony w balona
i nie płacił bez sęsu ?

Czy są jakieś standardy zawierania takich umów i gwarancji ?

Łącze ma być 2MB styk ethernet.

Pozdrowienia
Maciek