Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 10:01:20 MET

On Thu, 29 Jan 2004 09:41:32 +0100, futszaK <tomek_at_skonet.pl> wrote:

>zauważyłem ostatnio troche inną metode, a mianowicie trudno zmusić
>małolata żeby przestał udostępniac Matrix-a bo jak mu sprawe wytoczą
>to i tak nie będzie z czego ściągnąć, ale postrasdzenie providera
>który dysponuje już jakimś majątkiem może okazać się torche bardziej
>skuteczne (bo ten ma coś do stracenia)
Ale co to da.. byla kaza 1 to latwo ja bylo wyciac. Producent pomyslal
i wypuscil wersje 2, ktora juz tak latwo sie nie da zablokowac, ale
jednak...
Podobnie jest z innymi. Minal czas napstera, audiogalaxy. Tych p2p
bedzie duzo i tego tak latwo sie opanowac nie da.
Coprawda moge blokowac, ale ...
1) malolat bedzie plakal rodzicom ze mu nie dziala i to moja wina ->
rodzic bedzie nachodzil prezesa i bluzgal na mnie, pisal reklamacje
etc.
2) malolat namowi rodzicow do przeniesienia sie do innego ISP
3) bedzie spamowal moj mailbox

Po za tym walka z p2p to jak walka z wiatrakami. Wytepi sie jedno to
drugie powstanie w jego miejsce.

--
Wiesiek