Re: TP SA zmniejszy+AUI-a

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 08:11:11 MET

On Wed, 28 Jan 2004 21:37:32 +0000 (UTC), RusH
<rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote:

>ROOFL, zalamujesz mnie, p2p to takze Voip, konferencje Video,
>przesylanie plikow przez gg/icq itd, servery gier sieciowych

ups, nie wpadłem na to, ale jak ktoś ma takie wymagania to neich
wybraczy, 35zł miesiecznie to za mało, niech zapłaci więcej to
dostanie więcej

>czesto siedze u znajomego asterowicza i patrze skad ssie na DC,
>zagranicy tam niet

dc jest szczególnym rodzajem p2p

>i wybierasz TPsa jednoczesnie mowic innym zeby z nia walczyli

wybieram TPsa bo nie mam innego wyboru chyba że dwukierunkowe łacze
satelitarne, ale takie wynalazki instaluje się w miejscach gdzie już
nie ma kompletnie nic

będzie ciekawie :)

futszaK
598339018 601061867