Re: allegro ucieklo do GTS :)

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 11:04:17 MET

Uzytkownik: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl> napisal:

> GTS poszerzy sobie pasmo do Tepsy. Cechą takich operatorów są
> możliwości nacisku na TP SA i zdolnośći negocjacji cen, jakich nie
> posiadają mali operatorzy. Ja zamieniłem swoje styki z Polpakiem na
> tranzyt przez GTS i jestem więcej niż zadowolony.

Nie sądze żeby GTS miał jakikolwiek nacisk na TP S.A. Pamiętam wiele
przypadków kiedy to Netia się użerała z TP S.A. i pomimo tego że jest duża i
ważna firmą miała i zapewne ma problemy z monopolistą.
Monopolista to ktoś taki kto dyktuje warunki i nie koniecznie musi zgadzać
się na negocjacje. TP S.A. w większości przypadków stawia warunki a nie je
negocjuje.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania