Re: Polpak peering POL-34

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 01:33:07 MET

Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33_at_bez.spamu.poczta.onet.pl> wrote:
> Caly bol TPSA jest taki, ze lacza POL34 sa tansze niz TPNETu. To sie
> nazywa nieuczciwe zwalczanie konkurencji.

EDU nie jest konkurencją. Nie wiem, z jakich powodów TPSA nie pozwala
na zrobienie większej darmowej bramki POL34-TPSA, ale jeśli POL34 tą
bramką wypuszczało swoich komercyjnych klientów, to wcale się TPSA nie
dziwię (choć raczej bym wyciął tych komercyjnych klientów, chyba że były
przypadki puszczania komercji w AS-ie POL34/EDU).

Ścisły rozdział EDU i KOM jest absolutnie konieczny, zwłaszcza
w zakresie korzystania przez KOM z darmowej infrastruktury
(w tym umów z innymi operatorami).

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)