Re: Prawda o POL-34

Autor: Marek Iwanejko (miw_at_hehe.tpi.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 15:57:47 MET

Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:
> [...]

Tak się nie powinno dziać. Proszę o dokładniejsze info kiedy to było
(data, czas) a sprawdzę sytuację. Może być na priv.

> Statystyka badania ping dla 193.110.122.196:
> Pakiety: Wysłane = 61, Odebrane = 61, Utracone = 0 (0% straty),
> Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
> Minimum = 21 ms, Maksimum = 57 ms, Czas średni = 35 ms
> [...]
> Ja p2p na czas pingowania game1-1.tpi.pl wyłączyłem.
> Czy sąsiad coś akurat ciągał, to nie wiem, ale widzę, że komputer ma
> włączony.

Nie powinno być więcej niż kilkanaście ms opóźnienia na styku TPI.
Czy możesz sprawdzić przy nieobciążonej neostradzie?

pozdr,
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.