Re: Potrzebny serwer q3

Autor: Rafał Doroszkiewicz (bezspamu_at_vast.net.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 15:53:37 MET

Użytkownik Pass napisał:
> w <news:bv32mo$8ck$1_at_nemesis.news.tpi.pl>

> Skoro takie tematy nie sa w zakresie pip, to co jest?

To do mnie pytanie? Czy napisałem, że takie tematy nie są w zakresie
pip? Przeczytaj proszę, raz jeszcze, co napisałem.

Według mnie, usługi dostępne publicznie w polskiej części internetu są
problemem polskiego internetu. A to, czy są masówką
(komunikatory;tlen,aukcje;allegro,inne), czy nie (serwery gier;q3), to
już inna sprawa.

--
Rafał Doroszkiewicz
rafal(at)vast.net.pl