Re: Prawda o POL-34

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 08:31:57 MET

On Sun, 25 Jan 2004 17:53:17 +0100, fanthom_at_icpnet.pl wrote:

>Mowie o portalach ktrore zmuszone taka a nie inna polityka TPSA
>kupuja lacze od TPSA tylko dlatego.

cóż, ja na miejscu TPSA postępowałbym dokładnie tak samo

>A taka np. Politechnika to nie uzytkownik koncowy ?

no joooo pewnie, a ile takich politechnik jest na terenie kraju ???
1000 ????

nie wiem czy zauważyłeś, ale cały ten spór jest o klienta końcowego
typu użyszkodnik domowy który sobie kupił nerrwostrade
to takich klientów TPSA ma między 80 a 90% i za dostęp do nich TPSA
żąda pieniędzy

>Kazdy podlacza na swoich zasadach, wiec nie pytaj o takie same zasady jak
>TPSA.
>A klientem koncowym jest kazda firma ktora wykupi lacze w Man'ie.
>I tu moge podac przyklady.

no joooo, najlepiej od razu małe SDH i jeszcze powiesi własną
radiolinie a my mu co miesiąc wystawimy fakture za nasze usługi

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!