Re: Prawda o POL-34

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:53:17 MET

On Sun, 25 Jan 2004, futszaK wrote:

> allegro płaci będąc klientem PozMan-u płaci bezpośrednio
> telekomunikacji polskiej za łacze ???

Mowie o portalach ktrore zmuszone taka a nie inna polityka TPSA
kupuja lacze od TPSA tylko dlatego.

> jeśli tak to przepraszam :P

> może jakieś przykłady ???

No jak to ? Nie wiesz ?
(pamietaj, ze mowimy o kliencie koncowym, a nie komercyjnym kliencie
koncowym)

> bo jak dla mnie klient końcowy to użyszkodnik usługi telewizji
> kablowej, SDI, nerwostrady, InternetDSLu (chodziaż w tym ostatnim
> wypadku zdarzają się również podmioty nie będące klientami końcowymi)

A taka np. Politechnika to nie uzytkownik koncowy ?

> wskaż mi osiedle (nie mówie o mieście) w którym Man podłacza klientów
> końcowych przy użyciu swojej sieci dostępowej na zasadach podobnych do
> TPSA (SDI, neo+)

Kazdy podlacza na swoich zasadach, wiec nie pytaj o takie same zasady jak
TPSA.
A klientem koncowym jest kazda firma ktora wykupi lacze w Man'ie.
I tu moge podac przyklady.

Wojtek