Re: Prawda o POL-34

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 21:37:32 MET

On Sun, 25 Jan 2004 17:49:05 +0100, fanthom_at_icpnet.pl wrote:

>No i czyz wlasnie teraz tak nie jest ?

no i bardzo dobrze, TPSA wreszcie pokazała że pieniądze liczyć umie i
teraz rynek sam zdecyduje o dalszym rozwoju wypadków

>Nie czytalem, bo mam inny (lepszy) dostep.

skoro nie czytałeś to się nie wypowiadaj, podpowiem że wszelkie
gwarancje tyczą się routera brzegowego a i tak się za nie dosyć słono
płaci dodatkowo

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!