Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Michal Gawrylczyk (michal.gawrylczyk_at_gts.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:00:50 MET

Tomasz Paszkowski wrote:
> W artykule <bv0hbl$1qqd$1_at_news2.ipartners.pl> Michal Gawrylczyk

> OK, a rozmawiales z kim kto ma takie lacze ? Bo jak tak i osiagi sa
> bardzo dalekie od tych 2Mb/400kb, nawet w samym szkielecie telii.

Nie rozmawialem z nikim, i nie wiem jak dzialaja te lacze. Przytoczylem
ceny, zebysmy rozmawiali o konkretach a nie wrozyli z fusow. Ceny jak
widac jakies super niskie nie sa - i o to mi chodzilo, zeby porownac
oferte TPSA i Telii (bo obie firmy to operatorzy "narodowi").

A jezeli do tego osiagi sa kiepskie to tym bardziej potwierdza sie moje
stwierdzenie, ze nie ma nic za (pol)darmo ;-)

Michal