Re: Prawda o POL-34

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 11:58:51 MET

On Sun, 25 Jan 2004 11:05:46 +0100, Goblin <goblin_at_pentex.pl> wrote:

>roznica imho jest istotna, niech sobie komercyjny nawet klient przejdzie
>z manow do polpaka, edukacyjni zostana w manach, a jezeli polpak bedzie
>mial dupne transfery z manow to klienci koncowi zaczna odczuwac roznice
>miedzy neostradami czy dsl'ami a uslugami oferowanymi przez providerow
>ktorzy oprocz lacza do TP maja lacze do pol-34 lub wogole ruch maja
>tylko przez np. gts.

....tylko jaka część MIESZKAŃCÓW naszego wspaniałego kraju ma
możliwość skorzystania z innego dostawczy Internetu ???

nie w każdym mieście jest tak jak w Poznaniu gdzie mamy dobrze
działającego dostawce Internetu over CATV. Niejednokrotnie można
spotkać się z przypadkiem że o ile telewizja kablowa z Internetem jest
to jej szefostwo żałuje wydać na porządnego (czytaj pracującego za
pieniądze a nie za półdarmo) admina nie mówiąc już o dobrym łaczu, ba
zasięg niektórych kablówek potrafi się ograniczyć do największych
osiedli w mieście, a pozostały obszar jest skazany na TPSA i jej
nerrwostrade o ile nie ma BMT (Brak Możliwości Technicznych)

>Powoli wkraczamy w okres gdy instytucje edukacyjne coraz bardziej beda
>wykozystywac internet i coraz bardziej bedzie sie liczyc dobry transfer
>do nich, np. Politechnika Gdanska ostatnio otworzyla bodaj druga w
>polsce akademicka telewizje... jestem ciekaw jak ona bedzie dzialac
>neostradowiczom.

będzie działać źle - użyszkodnicy nie będą korzystać z w/w usług

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!