Re: Prawda o POL-34

Autor: Goblin (goblin_at_pentex.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 11:05:46 MET

> a co za różnica w którą strone jest nadwyżka ruchu ???
> istotne jest że większość klienta końcowego jest w sieci TPSA i to W
> INTERESIE MANÓW którzy obsługują klienta KOMERCYJNEGO jest mieć dobre
> łacze do TPSA
> Jak łacze będzie złe to klient komercyjny pójdzie se gdzieś indziej
> (na przykład do TPSA_

roznica imho jest istotna, niech sobie komercyjny nawet klient przejdzie
z manow do polpaka, edukacyjni zostana w manach, a jezeli polpak bedzie
mial dupne transfery z manow to klienci koncowi zaczna odczuwac roznice
miedzy neostradami czy dsl'ami a uslugami oferowanymi przez providerow
ktorzy oprocz lacza do TP maja lacze do pol-34 lub wogole ruch maja
tylko przez np. gts.

Powoli wkraczamy w okres gdy instytucje edukacyjne coraz bardziej beda
wykozystywac internet i coraz bardziej bedzie sie liczyc dobry transfer
do nich, np. Politechnika Gdanska ostatnio otworzyla bodaj druga w
polsce akademicka telewizje... jestem ciekaw jak ona bedzie dzialac
neostradowiczom.

--
- Radoslaw 'Goblin' Pieczonka
-      goblin_at_pentex.pl