Re: cos niesamowitego :)

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 02:42:59 MET

MaRaS wrote:

> Znajomemu na infolini powiedzieli ze problemy zapewne niedlugo sie
> skoncza. "to kwestia popisania umow z takimi firmami jak o2.pl czy
> kurnik.pl"

> Ha Ha Ha...

Niejako dla zasady nie podpiszę umowy z Polsrakiem. Kiedyś, dawno temu, już
miałem Polpaka 2Mbps u siebie, po którym został mi się router Xyplex wart
onegdaj kupę pieniędzy. Dziś mogę z niego zrobić podstawkę pod
lampke/monitor/wypełniacz do szafy/whatever. Dwa razy do tej samej rzeki się
nie wchodzi.

--
TOM TS635-RIPE
"ChiWriter był naprawdę dobrym edytorem i jak się na nim pracę pisało,