POZMAN <-> TPNET dzień szósty

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 02:29:16 MET

Czołem uciemiężeni PozManowcy :)
Czy zechce się ktoś pochwalić, kto i jak zaradził już problemom wymiany
ruchu z ciocią tepsią ?
Z czystej ciekawości pytam, ponieważ ja powoli zdaję się mieć problem za
sobą, z wyjątkiem przepełnionej serwerowni (next week muszę zamówić nowe
meble na wolnostojące graty, bo się nie mieszczą, oraz zrobić nowy obwód do
zasilania) tudzież wypełnionej do ostatniego tymczasowej puli IP od nowego
opa.
Łącze z PozMana postanowiłem zachować, jednak zdegradowane do "nieco"
mniejszej przepustowości tudzież ceny.

Pozdrawiam !

--
TOM TS635-RIPE
"ChiWriter był naprawdę dobrym edytorem i jak się na nim pracę pisało,