Re: Polpak peering POL-34

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 23:37:31 MET

> Ach, wytrwala praca wiele zmienic mozna. W przypadku tego watku chcialem
> jedynie poznac opinie o sprawie placenia badz nie za dostep do czyjejs
sieci.

SASK - czyli śląska część pol34 wychodzi z dosc słusznego założenia, że
jeżeli ktoś chce peering i jest porównywalny wielkoscią to dostanie go za
darmo, jezeli znacząco mniejszy - musi płacić.
W tym kontekscie, kazdy MAN powinien płacić TPSA (ble co ja też pisze, fuj
:)

A co do cen w SASK, to 10Mbit operatorskiego kosztuje 10kzl, tak więc akurat
tutaj cennik jest w miarę rozsądny (to juz apropos rozsądnej ceny za 1Mbit
ktora była poruszana w kilku wątkach).

Marcin