Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Tomasz Paszkowski (acid_at_e-wro.net)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 20:09:13 MET

W artykule <bup6jt$5hk$1_at_nemesis.news.tpi.pl> <admin_at_qpack.nu.pl> napisał(a):

> Chodzilo mi raczej o wezly, nie lacza bezposrednie do serwerow z portalami i
> sklepami. Podobna sytuacja jest teraz w pozmanie. Tepsa przyciela, ciezko
> sie przebic przez wezel, ciezko wogole jakies dane sciagnac z serwera -
> transfery po 200 bytes/sec - krotko mowiac : chcesz sprzedawac nie masz jak,
> bo wezel jest tak zapchany ze do ciebie nikt sie nie moze dopchac..

Chcesz sprzedawac, wykup lacze po normalnej cenie od innych operatorow
gts,crowley,futuro (ble), tktelekom, netia, atman a nie 10Mb/s za 2950 zl.
Ta cena jest chora. Owszem 2950 zl dla jednostek akademickich i
do celow naukowych zgodze sie ale nie do zarabiania kasy na sieciach
dotowanych z kieszeni podatnikow.

Ogolnie moim zdaniem gdyby MANy nie pchaly po bramkach do TPNETu ruchu
komercyjnego to przypuszczam, ze cale Pol34 cieszylo by sie z bardzo szerokiej
bramki do tej sieci. Moim zdaniem TPSA to najbardziej kluje w oczy (portal
o2.pl i inne tego typu).

Popatrz na home.pl placi kase do GTS i nie narzeka.

--
Tomasz Paszkowski