Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: admin_at_qpack.nu.pl
Data: Thu 22 Jan 2004 - 19:58:21 MET

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <acid_at_e-wro.net> napisał w wiadomości
> W artykule <bup5ig$20c$1_at_nemesis.news.tpi.pl> <admin_at_qpack.nu.pl>

> Dla portalu i sklepow internetowych przytkane lacza to tylko dobry znak,
> oznacza to ze liczba klientow rosnie. W przypadku hostingowcow jeszcze
> lepszy bo wieksza ilosc przesylanych danych z kont klientow, wiecej
> kasy z abonamentu (vide oferta home.pl z limitem przeslanych danych
> na virtualu).
>
> Jednak jezeli pomimo tego kogos nie stac na poserzenie lacza oznacza, to
> ze za tanio sprzedaje swoje uslugi w stosunku do kosztow.
>

> --
> [...]

Chodzilo mi raczej o wezly, nie lacza bezposrednie do serwerow z portalami i
sklepami. Podobna sytuacja jest teraz w pozmanie. Tepsa przyciela, ciezko
sie przebic przez wezel, ciezko wogole jakies dane sciagnac z serwera -
transfery po 200 bytes/sec - krotko mowiac : chcesz sprzedawac nie masz jak,
bo wezel jest tak zapchany ze do ciebie nikt sie nie moze dopchac..

Pozdrawiam,
Qpack