Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Thu 22 Jan 2004 - 19:00:21 MET

On Thu, 22 Jan 2004, Tomasz Paszkowski wrote:

> Jezeli to ma byc ICPNET to uslugi s? znacznie drozsze od uslug TPSA
>
> Przykladowy odpowiednik NEO+ z TPSA kosztuje w ICPNET 349,94 co
> jest ponad 2 x drosze od oferty TPSA.

??? Masz chyba nieaktualny cennik. (choc faktycznie ten na stronie
swierzoscia nie grzeszy)
porownywalny pakiet (powtarzam - porownywalny a nie taki sam)
w ICP [Bronze_Promo] kosztuje brutto w przyblizeniu 122 zl
dostajesz 2x256kbps na download i 64kbps w uploadzie (choc nieoficlanie
dostajesz na upload 128kbps - czyli tak jak w TPSA)

za porownywalna usluge w NEO placisz AFAIK 149 zl.

A zatem kto jest tanszy ? NEO ??

> Co do stabilności sieci w ICP nie wiem jak jest, ale w TPSA jest naprawde
> bardzo dobrze.
>
> Masz moze jakieś inne przyklady ?

na terenie Poznania ? nie.

Wojtek