Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 00:48:11 MET

Wiecie co.. tak czytam wypowiedzi niektórych... i aż żal ściska... Nic
dziwnego, że firmy takie jak MAN i TEPSA robią co chcą... niektórzy jeszcze
im za to podziękują - bo przecież internet to jest takie luksusowe dobro...
cena nie może spaśc za nisko bo co by było jeżeli przypadkiem jakieś firmy
by się rozwinęły... co by było jakby nagle przybyło klientów i abonentów...
tragedia i koniec świata. A może zostawimy internet tylko dla elit ??
Wouldn't that be sweet :>

Z tego co widzę, to przypomina mi to troszkę zamierzchłe czasy i walkę
atarowców z commodorowcami... :
"ty masz aperto, a ja mam polpaka i ja rządze"
"nie ja nie mam aperto, mam gts i to ja rządze"
itd. itp.

IMHO w tym kraju nic się nigdy nie rozwinie, bo nasi kochani rodacy sami na
siebie bicz kręcą. LUDZIE TO WAM powinno zależeć na obniżeniu ceny!!! Co
mnie obchodzi jakie TEPSA ma koszty ? Albo jakie koszty ma GTS czy inne
firmy?? Ich trzeba zmusić do tego żeby te ceny obniżyli, a nie podsuwać im
na tacy argumenty o tym, że "łącza powinny być drogie". To jest absurd.
TEPSA ma zyski na poziomie 200 mld zł...
Pokażcie mi w jaki sposób mogę mieć - chociażby w stosunku do kosztów
(kilkadziesiąt co najmniej procent) zysku ???
Będziemy karmić tych ludzi ? Utrzymywać stołki prezesów ?? Pracować na łącza
??
Na razie to wygląda tak, jakby to operatorzy robili łaskę, że kasują te
kilka tysięcy miesięcznie. Nagłabać się i najlepiej, żeby inwestycje w
infrastrukturę zwróciły się w "3 miesiące"...

Proszę wszystkich na prawdę chętnych o kontakt telefoniczny lub mailowy w
celu ewentualnego zorganizowania spotkania - bez pienactwa i nonsensów.
Teraz właśnie jest IMO odpowiedni moment do podjęcia takich działań.

miłej nocy