Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Michal Gawrylczyk (michal.gawrylczyk_at_gts.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 01:04:01 MET

> IMHO w tym kraju nic się nigdy nie rozwinie, bo nasi kochani rodacy
> sami na siebie bicz kręcą. LUDZIE TO WAM powinno zależeć na obniżeniu
> ceny!!! Co mnie obchodzi jakie TEPSA ma koszty ? Albo jakie koszty ma
> GTS czy inne firmy?? Ich trzeba zmusić do tego żeby te ceny obniżyli,

Czytajac Twoje wywody, to nasuwa sie mysl ze powinni obnizyc to koszta
do zera. Firmy, ktore sprzedaja internet ponizej kosztow predzej czy
pozniej zbankrutuja. Tego chcesz? Zeby Twoj super tani operator zwinal
sie i zostawil Cie na lodzie?

> a nie podsuwać im na tacy argumenty o tym, że "łącza powinny być
> drogie". To jest absurd. TEPSA ma zyski na poziomie 200 mld zł...

200 mld? Chyba cos sie zera rozmnozyly. Ale pomijajac nawet zyski TPSA,
to cos mi sie wydaje ze internet sie do nich za bardzo nie przyczynia.

Michal