Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Pawel Rutkowski (spam_nie_at_N-OS-P-A-M.rsc.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 23:53:39 MET

> Eee, z tym badziew to troche przesadziles. Kazdy jest istotny, bo tych
> klientow ktorzy placa duzo jest zdecydowanie mniej niz tych malych,
> wiec nie mozna poprzestac tylko na obsludze duzych.

Hmm... Milo ze Ty tak sadzisz, natomiast wiele osob w GTS ma takie podejscie
jak napisalem - o dziwo w wiekszosci przypadkow sa (byly) to osoby z poza
dzialow technicznych.

> Co do sprzetu to powiedzialbym tak - do kazdej uslugi nalezy dobrac
> odpowiedni, Aperto czy DSLPipe'y dzialaja bardzo fajnie jezeli sa
> odpowiednio wykorzystane. Ale hosting i Aperto? Hmmm..... ;-)

Coz, jakos nikt mnie o tym nie poinformowal ze Aperto jest do dupy,
natomiast handlowiec ( mozesz sprawdzic kto nim byl ) zarzekal
sie na wszystkie swietosci ze aperto nie bedzie chodzic gorzej od DSLpipe'a.
Ciekawy tez jest fakt iz podczas testow lacze chodzilo znaczniej lepiej
niz po ich zakonczeniu.

> GTS moze zaproponowac tez inne modemy, np. VDSLe czy Ascomy,
> albo radiolinie np. SAF. Odpowiednio dobrane dzialaja bardzo fajnie.
Technologia (posrednio) mnie nie interesuje - place okreslone pieniadze
za okreslona usluge - nieprawdaz ? Czy zatem parametry lacze nie powinny
byc takie za jakie place ?

PS. Poniewaz to juz drugi post z cylko off-topic "o bojach moich z aperto"
proponuje przejsc na priv, albo EOT.

Pozdrawiam
Pawel Rutkowski

--