Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Tom(asz) (tomisso_at_gazeta.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 23:36:25 MET

Dnia 2004-01-21 23:04, Pawel Rutkowski napisał:

> Pokaz mi gdzie mam lacze od GTSu, bo jakos nie widze.
> Lacza GTS wcale nie wypadaja tak genialnie ostanio - od czasu
> upadku E-Bone.

A co , masz łącze od TelEnergo , bo zrobiliście im stronę ??
Nie wiem dlaczego piszesz - "sugerujesz".

Widać masz inne zdanie , a tylko ludzie którzy nie mieli kontaktu z
siecią GTS lub których firmy " nie stać" na łącze od "profesjonalnego"
( moim zdaniem ) providera wątpią w to, iż w chwili obecnej / nawet po
upadku Ebona / GTS jest najlepszym dostawcą hurtowego Internetu w Polsce.
Sprint rzeczywiście ustępuje Ebonowi, ale niestety nie ma w chwili
obecnej porównywalnego pod względem dostawcy, Dla NIKOGO. To co ma GTS (
SPRINT i BT , oraz własną sieć Srodkowoeuropejską - nie ma innej alternatywy