Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Pawel Rutkowski (spam_nie_at_N-OS-P-A-M.rsc.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 23:42:27 MET

> A co , masz łącze od TelEnergo , bo zrobiliście im stronę ??

A czy ja gdzies napisalem ze mam lacze od TelEnergo ?
Chyba juz Ci sie argumenty zaczely konczyc.

> Widać masz inne zdanie , a tylko ludzie którzy nie mieli kontaktu z
> siecią GTS lub których firmy " nie stać" na łącze od "profesjonalnego"

Pierwsza rzecz: nie widzialem zadnej roznicy miedzy IP profesional
a IP Standard. A dzialalem na obu ( fakt iz na profesional jak istnial
jeszcze ebone).

> ( moim zdaniem ) providera wątpią w to, iż w chwili obecnej / nawet po
> upadku Ebona / GTS jest najlepszym dostawcą hurtowego Internetu w Polsce.
> Sprint rzeczywiście ustępuje Ebonowi, ale niestety nie ma w chwili
W tej kwesti sie przynajmniej zgadzamy.

> obecnej porównywalnego pod względem dostawcy, Dla NIKOGO. To co ma GTS (
Rozumiem ze chodzi Ci o kwestie "hurtowego dostawcy" ?

PS. Poniewaz zaczyna sie robic OT proponuje przejsc na priv lub EOT.

Pozdrawiam
Pawel

--
	Pawel Rutkowski			  Centauri RSC