Re: index.bat ???

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 11:30:43 MET

Osoba podpisana jako maciek <madbad2_at_poczta.onet.pl> w artykule
<news:1e03.000007dc.400cf29b_at_newsgate.onet.pl> pisze:
> witam
> prosiłbym o radę fachowca, który mi podpowie jak usunąć z katalogu
> COOKIES plik o nazwie INDEX.BAT.

System nie zakłada takiego pliku w żadnym katalogu Windows.

> w żaden sposób nie mogę go usunąć i
> przy otwieraniu EXPLORERA ładuje mi obce strony.

Ciekawe.

> przy próbie usunięcia
> podaje komunikat, że program jest w użyciu lub wykorzystywany przez
> innego uzytkownika (WINDOWS XP).

Nie do wiary!

> może istnieje jakiś skuteczny program
> do usuniecia tego problemu.

Dowolny dobry program antywirusowy wsparty antyszpiegami i antytrojanami.
Ale czy to jest problem polskiego internetu?
Zanim znowu coś napiszesz, skorzystaj z listy grup razem z ich opisami
http://www.killfile.pl. Podpowiadam - Windows Xp należy do rodziny NT.
Potem przeczytaj "Jak mądrze zadawać pytania" http://rtfm.bsdzine.org
Gdybyś miał jeszcze jakieś problemy, zacznij od strony http://evil.pl/pip

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych       No.1  http://www.dbf.pl/faq/