index.bat ???

Autor: maciek (madbad2_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 10:19:24 MET

witam
prosiłbym o radę fachowca, który mi podpowie jak usunąć z katalogu COOKIES
plik o nazwie INDEX.BAT. w żaden sposób nie mogę go usunąć i przy otwieraniu
EXPLORERA ładuje mi obce strony.przy próbie usunięcia podaje komunikat, że
program jest w użyciu lub wykorzystywany przez innego uzytkownika (WINDOWS XP).
może istnieje jakiś skuteczny program do usuniecia tego problemu.

z góry dziękuję maciek
madbad2_at_poczta.onet.pl