Re: tpnet-zus

Autor: Dahlin (dahlin_at_removethis.kuratorium.lublin.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 08:54:35 MET

Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <hunter_at_gdzies.tam> napisał w wiadomości

> Bez przesady. Cena za umieszczenie swojego 100 MB programu gdzieś na
> icmie czy tasku nie może być aż tak duża. Tylko że oni nie myślą i od
> dobrych pół godziny ichni serwer zus.gov.pl objawia się ładnym
> komunikatem...
> Poza tym: czy mając płatnika n który zajmuje 80 MB trzeba ciągnąć aż 90
> MB aby mieć płatnika n+1 ? Nie mogliby zrobić 'Zus-update' ?

Swgo czasu był update do Płatnika zajmujący ładnych kilka MB - jako że
miałem problemy ze ściągnięciem dogadałem się z kolesiem od nich że prześle
mi to co ten update instaluje a ja sobie ręcznie zainstaluję. Okazało się że
był to 1 (słownie jeden) pliczek .dat o wielkości kilku kB który trzeba było
wgrać do katalogu :]

pozdra.
Marcin Słowiński