Re: tpnet-zus

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 01:13:46 MET

On 2004-01-18, wojboj_at_mci.tychy.pl <wojboj_at_mci.tychy.pl> wrote:

> Jakby mieli jeszcze dobre lacza sobie kupowac za nasze datki to na sluzbe
> zdrowia i emerytury by juz nic nie zostalo. :)

Bez przesady. Cena za umieszczenie swojego 100 MB programu gdzieś na
icmie czy tasku nie może być aż tak duża. Tylko że oni nie myślą i od
dobrych pół godziny ichni serwer zus.gov.pl objawia się ładnym
komunikatem...
Poza tym: czy mając płatnika n który zajmuje 80 MB trzeba ciągnąć aż 90
MB aby mieć płatnika n+1 ? Nie mogliby zrobić 'Zus-update' ?

:-P

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej