Re: Jak zastąpić modem SpeedStream z TPSA (DSL) własnym?

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 11:31:11 MET

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Michal Biegajlo naskrobał na ścianie:

> Ja jak miałem problemy z moim DLS'em to miałem tę przyjemność gadać z
> człowiekiem naprawdę kompetentnym z Polpaka, który pozwolił mi
> załogować się zdalnie na router (via telnet) żebym mu podał konfig
> (hi, hi mój login i pass dla pppauth też znam ;>). Na koniec okazało
> się, że miałem padnięty router i mi go wymienili, ale hasło jest te
> same :D

TPSA podala ci haslo, swoja najbardziej strzezona tajemnice???!!!!!
Dzieki temu haselku mogles sobie sam odpalic opcje NAT'a (za darmo), chyba
to to ma 2 usera bez praw konfiguracji??
Sadze, ze jest jedno/kilka hasel do wszystkich modemow DSL w Polsce.
Na szczescie da sie na modem logowac tylko z podsieci i jakiegos tam
wyznaczonego IP z zewnatrz.

Moj prv czeka na haselko.

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,