Re: Lacze futuro

Autor: Adam (adam_at_bluu.net)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 02:55:43 MET

Użytkownik "yab" <lord_yaboll_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Upload w glownej mierze zalezy od jakosci samego polaczenia radiowego
> (sprawdzone empiryczne).
> Sprawdzane empirycznie, nam zalozyli nowe zestawy i problem jak reka
odciol.

hmmm, moze juz nie bede tak bardzo kopal lezacego ale nadal mnie nurtuje ta
sprawa
piszesz ze zalezy od jakosci linku ...
u mnie widocznosc byla idealna, odleglosc 5km w linii prostej
zaczynalem od 1mbps od nich i doszedlem do 4
w _kazdym_ przypadku upload nie przekraczal polowy downloadu .... dziwne

Adam