Re: numery dostepowe ale nie od 0-20-xxx

Autor: PiotRek (bell1876.usunto_at_poczta.gazeta.pl.invalid)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 22:27:39 MET

Użytkownik "futszaK" <tomek_at_skonet.pl> napisał w wiadomości news:1djg00lepeg4784u74pj403jlehshill7a_at_4ax.com...
> a gdzie określa, bo jak dla mnie określenie które stoi w cenniku "do
> innych sieci lokalnych" jest delikatnie mówiąc mało precyzyjne

Ale Ty masz problem w drugą stronę (i słusznie), bo nie wiadomo,
czy rozmaite DDI/PABX wiszące na numeracji tepsy, a używane
przez innego operatora (np. Wojsko lub PKP) są darmowe,
czy nie (chociaż moim zdaniem są). Natomiast jeżeli chodzi
o numery wprost przypisane innym operatorom (wg Tablicy
Zagospodarowania Numeracji T1), to sprawa jest jasna - darmowe nie są,
i to jest jasno określone w CKUT (str. 61) oraz w przytoczonym w tym wątku
FAQ, które jednak nie jest żadnym urzędowym dokumentem.

Pozdrawiam

--
PiotRek
mailto:bell1876_at_poczta.gazeta.pl